Pages

Monday 28 November 2016

LAWATAN PENANDA ARAS UNIT KESIHATAN SINARAN & JURU X-RAY JABATAN KESIHATAN NEGERI PULAU PINANG

23/11/2016, SELASA - Unit Kesihatan Sinaran dan Juru X ray dari Jabatan Kesihatan Negeri (JKN) Pulau Pinang telah berkunjung ke Zon Lebuh Armenian buat kali kedua pada tahun 2016. Lawatan ini terdiri daripada 14 orang pegawai dan kakitangan yang diketuai oleh Puan Ku Shaidaton Akmar binti Ku Bakar yang juga merupakan Pegawai Penyelaras  EKSA di JKN Pulau Pinang.

Sesi taklimat dan soal jawab



Tuan Muhammad Ridhuwan bin Ibrahim selaku Pegawai Penyelaras EKSA jabatan telah menyampaikan taklimat pada hari tersebut. Taklimat pada kali lebih menjurus kepada pengalaman jabatan selepas persijilan EKSA oleh MAMPU dan perkongisan strategi pelaksanan sudut EKSA Maya di jabatan ini yang melibatkan kesemua zon yang dipersijilkan. Taklimat turut diselangseli dengan pelbagai soalan dan dilangsungkan dengan suasana yang aman dan harmoni. Turut bersama pada majlis tersebut Ketua Jawatankuasa Promosi Induk, Ketua Jawatankuasa Latihan Induk, Ketua Jawatankuasa Promosi Induk, Setiausaha Induk EKSA, Ketua Zon Lebuh Armenian dan Penolong Pegawai Penyelaras EKSA jabatan.

Pelbagai perkara dibincangkan dan dikongsikan pada sesi tersebut dan jabatan berharap agar hubungan baik ini akan berkekalan untuk manfaat bersama. Delegasi turut di bawa melawat ke setiap aras di Lebuh Armenian dan lawatan diakhiri dengan sesi bergambar.

Lawatan bermula jam 9.00 pagi dan berakhir jam 12.30 petang.


Lawatan delegasi ke setiap aras Zon Armenian


Sesi bergambar


Share

Twitter Facebook